torsdag den 9. oktober 2014

Babytrøje med snoninger og dobbelt perlestrik

En vordende mor ønskede sig noget strik til sin lille dreng og sendte mig et billede af noget hun kunne lide :-)
På min tur til Estland mødte jeg Annette, som har garnforretning i Helsingør og hun gav mig et tip om en model fra Drops.
Og glad var jeg....TAK Annette
Den model er jeg gået ud fra, dog har jeg ændret til raglanærmer, da det er noget kønnere...og med godt resultat.
Opskriften på huen er hentet på nettet...en moderne udgave af Djævlehuen.
Den er strikket rundt og har en super pasform.
Begge dele udløste stor begejstring hos den vordende mor
 OG SÅ ER FORNØJELSEN JO ENDNU STØRRE

2 kommentarer:

  1. Hej Hanne
    Flot sæt, hvor kan jeg finde opskriften, har kigget på drops, men kan ikke finde den.
    På forhånd tak
    Mvh
    Jytte

    SvarSlet
  2. Hej Jytte. Tak for ros. Det er en drops opskrift: Baby 19-5,
    model nr.: ME-046_by som jeg har brugt og så selv tilpasset med raglanærmer. Huen er Djævlehue strikket rundt, fundet på nettet ved at google djævlehue

    SvarSlet