fredag den 5. februar 2016

Opdatering

Så blev det gjort, jeg har truet med det længe. Men jeg synes det er sjovere at strikke end at sidde ved computeren. Men det er nu dejligt at få gjort status over de sidste 4 måneders "nørderi". Ikke mindst fordi jeg så kan se hvad tiden er gået med, for de færdige arbejder forsvinder jo ofte ud af huset.
Og der er gang i op til flere spændende ting lige nu. Mit projekt til udstillingen "Knitted Art to Wear" er ved at være færdig. Og så er jeg grebet af karklude-dillen....det er afslappende, fylder ikke meget i tasken, godt til TV og giver god samvittighed i køkkenet. En model er undervejs for Knithouse og en fødselsdagsgave til ..... Herligt og dejligt

1 kommentar:

  1. Længe siden jeg sidst kiggede på din blog. Hold da op hvor har du lavet mange flotte ting.

    SvarSlet